Nézze meg velem, hova kerülnének a fóti gyermekek!
u_jabb.jpgÚjabb próbálkozást tettem arra, hogy beszéljek az államtitkárral, aki legutóbb a parlament folyosóján menekült el a fóti Gyermekközponttal kapcsolatos kérdéseim elől. Ezúttal a Népjóléti bizottság ülésén vártam őt, de nem jelent meg. Arra gondoltam, hogy ha már a személyes találkozások ilyen nehézkesen mennek, akkor egy videón mutatom be azokat a helyeket, ahova a fóti gyermekeket akarja költöztetni a kormány. A képeket postáztam is, és 10 kérdéssel fordultam Fülöp Attilához - remélem, ezúttal nem futamodik el a válaszadás elől. 

u_jabb.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szelbernadettblog.blog.hu/api/trackback/id/tr1214686896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

 Szél Bernadett vagyok.
Mondták, hogy a nők nem valók a politikába, mert nem bírjuk a karaktergyilkosságot. Akkor ezt elfelejthetik, mert erre már biztosan rácáfoltam. Léphetünk tovább. Lépjünk jó nagyot. Távolra azoktól, akik csak ezt látják a politikában, és közel azokhoz, akiknek mindez a bőrére megy. Ott van a lényeg. Velük van dolgunk. És mi vagyunk azok, akik tesszük a dolgunkat -- és mindenhol ott vagyunk. A boltban, a kórházban, a cégben, a gyárban, az iskolában, a piacon, az otthoni "láthatatlan munkában". Ebben a blogban mutatom, én mit adok hozzá a közös történetünkhöz. Figyeljenek, jöjjenek, és vigyázzanak: a nyugalom megzavarására alkalmas témák következnek, a szerző azon erőteljes igényével, hogy változzanak a dolgok. Tartsanak ki és tartsanak velem!

 

 

süti beállítások módosítása