Fejlemények Gruevszki ügyében

2018. december 05. - SzélBernadett

Sokunkat nem hagy nyugodni a macedón politikusbűnöző ügye. Hiába próbálja a kormány egyszerű „jogi ügynek” beállítani Gruevszki befogadását, attól az még egy börtön elől menekülő korrupt politikus maffiafilmekbe illő szöktetése marad. Tételesen utánajártam, mi igaz abból, amit a kormány állít. Mostanra összeállt a kép: Szkopjétől Budapestig magyar állami szervezéssel és politikai döntések sorozatával juthatott el a volt macedón miniszterelnök.

gru_link_1.jpg

Fotó: MIA

Pechje van velem a magyar kormánynak, mert utánajárok a hazugságaiknak. Nemrég a CEU ügyében kerestem fel a minisztériumokat, mert azt írták nekem, hogy oktatási szakemberek vizsgálják, hogy a CEU megfelel-e a törvényi feltételeknek. Mint kiderült, nincsenek semmiféle oktatási szakértők, másfél éve szóban-írásban hazudik a kormány, mint a vízfolyás. Gruevszki ügyében a Bevándorlási és Menekültügyi Hivatalt kerestem fel és párhuzamosan adatkérésekkel fordultam az ügyben érintett nagykövetségekhez. Meglepő válaszokat kaptam, amik több ponton is ellentmondtak egymásnak. Nézzük:

November 12-én került Gruevszki a BMH látókörébe azzal, hogy Budapesten besétált egy ügyfélszolgálatra és benyújtotta menedékjog iránti kérelmét. Ezt Végh Zsuzsanna, a BMH vezetője mondta nekem. Azért nem vitték Gruevszkit a tranzitzónába, mert állítása szerint ez a bevett eljárás abban az esetben, ha valaki már Magyarország területén „mélységében” tartózkodik és úgy nyújtja be kérelmét. Végh a volt macedón miniszterelnök Magyarországra való belépéséről nem tudott nyilatkozni, de azt elárulta, hogy a kormányzati nyilatkozatokban sűrűn előforduló szándéknyilatkozat semmire se jogosít: maximum ha valakit belföldön egy rendőr előállít, és nincsenek papírjai, és nyilatkozik arról, hogy menedékjogi kérelmet kíván benyújtani, akkor a rendőr pedig odakíséri, ahol ezt szabályosan megteheti. A BMH tehát egyértelművé tette, hogy így biztosan nem juthatott be az országba Gruevszki.

A napokban kaptam meg a tiranai nagykövetségnek küldött adatkérésemre adott választ – egyenesen a Külügyminisztérium Közkapcsolati Irodájától. A válasz a kormányzati kommunikáció bullshit-gyűjteménye, de érdemes alaposan olvasni. Itt most teljes terjedelmében közlöm a külügy válaszát:

 

Tisztelt Képviselő Asszony! Tisztelt Képviselő Úr!

Tájékoztatjuk, hogy a Magyarország Tiranai Nagykövetségére „Közérdekű adatigénylés” tárgyban érkezett levelére az alábbi választ küldjük.

Nikola Gruevszki a tiranai nagykövetségünkön hivatalosan jelezte, hogy menekültkérelmet kíván benyújtani. A Bevándorlási és Menekültügyi Hivatal (BMH) - tekintettel a biztonsági szempontokra és arra, hogy Nikola Gruevszki tíz évig hazája miniszterelnöke volt - lehetővé tette, hogy a meghallgatásra a BMH budapesti központjában kerüljön sor.

Nikola Gruevszki a nemzeti és nemzetközi jogszabályokat betartva érkezett Magyarországra. A volt macedón miniszterelnök menekültkérelme nem politikai, hanem jogi kérdés. Magyarország továbbra is törekszik Macedóniával fenntartott kapcsolatai fejlesztésére, határozottan támogatja Macedónia európai uniós csatlakozását és határvédelmi erőfeszítéseit. 

Budapest, 2018. december 3. 

Tisztelettel: 

Külgazdasági és Külügyminisztérium, Közkapcsolati Iroda

 

Ennek csupán egy szépséghibája van: ellentmond a BMH-ban hallottaknak. A választ úgy lehet értelmezni, hogy miután Gruevszki a nagykövetségen jelezte, hogy menekültkérelmet kíván benyújtani, a BMH biztonsági okokból úgy döntött, hogy Budapesten hallgatják meg – vö.: „A BMH… lehetővé tette, hogy a meghallgatásra a BMH budapesti központjában kerüljön sor -- a többit meg már mindenki tudja.

Két probléma is van ezzel. Egy: a hatályos törvények szerint nagykövetségen nem lehet menekültkérelmet benyújtani, a menekültkérelem benyújtása iránti „hivatalos jelzés” pedig jogilag értelmezhetetlen, nem létező fogalom (csakúgy, mint a nagykövetségen tett „szándéknyilatkozat”). Kettő: a BMH nem hozhat döntést egy nagykövetségen tartózkodó személlyel kapcsolatban. Nem dönthet úgy, hogy Budapesten „hallgassanak meg” valakit, aki még el sem indította a menekültügyi eljárást. Legfőképpen pedig nem adhat engedélyt arra, hogy érvényes úti okmányok nélkül belépjen az országba.

Itt érdemes megemlíteni azt, hogy elkövettem még egy merényletet, és a belügyminiszterhez fordultam, hogy árulja el, az engedélyével lépett-e be Nikola Gruevszki az országba. Pintér Sándor azt válaszolta, hogy menekültügyi eljárásról nem adhatnak tájékoztatást a nyilvánosságnak, amivel csak az a probléma, hogy Gruevszki az országba való belépéskor még semmiféle eljárás alatt nem volt, azaz a menekültügyi eljárástól teljesen függetlenül kapott engedélyt a belépésre. Egy ilyen engedély egy személy hatáskörébe fér bele: azéba, aki a kérdésemre való válaszadást megkerülte, vagyis a belügyminiszterébe.

Köszönjük a válaszokat, minden elterelő hadművelet ellenére kirajzolódott a kép. A tiranai nagykövetség illetve a külügyi tárca rákenné az egészet a BMH-ra, de a BMH vezetője a szemembe mondta, hogy ők csak és kizárólag a kérelem budapesti benyújtásától kezdve illetékesek és onnantól kezdve vállalják a felelősséget (így). Innentől kezdve megint az van, hogy a kormány belegabalyodott a saját hazugságaiba, mi meg láthatjuk, hogy nincs itt semmi „jogi ügy”, Gruevszkit egyedi politikai döntések segítették a szökésben, jogi eljárás alá csak akkor került, amikor Budapesten elindította a menekültügyi eljárást. Normál esetben magától kellett volna elevickélnie a határig, ott pedig a tranzitzónában kellett volna beadnia a kérelmét és várakoznia az elbírálásra pont úgy, mint a többieknek -- ehhez képest egyre több információ mutat arra, hogy gondosan megszervezett szöktetésben és egyedi beutazási engedélyben részesült. Ez a Gruevszki-ügy „igaz története”, és ami a legszomorúbb, hogy mire kitisztul a kép, majd mindenki fásultan legyint, mondván, ezek ilyenek és úgyis azt csinálnak, amit akarnak. De csak addig, amíg nem látnak ellenállást. Figyeljék meg: nekem folyamatosan a képembe hazudnak, de ezt én nem belenyugvással veszem tudomásul, sőt. Önök se nyugodjanak bele. Se ebbe, se a rabszolgatörvénybe, semmi jogsértő visszaélésükbe. Gruevszkivel kapcsolatban pedig megyek tovább, Pintér úr ne dőljön még hátra.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szelbernadettblog.blog.hu/api/trackback/id/tr2914440022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mocser48 2018.12.06. 14:56:28

@maxval balcán bircaman:

Folyamatosan felszopsz...

soros tanított téged erre? Vagy csak orbánnál süllyedtél ilyen mélyre?

FCUK28 2018.12.06. 14:57:47

ki tehet arról, hogy szélberni nem tud értelmezni néhány egymás után leírt mondatot, sem egyenként, sem összességében?

de az tényleg vicc, hogy még büszke is rá.

mocser48 2018.12.06. 14:57:49

@maxval balcán bircaman:

Egy köztörvényes bűnöző. Olyan, mint orbán rokonsága....
Nem menekült, az igazságszolgáltatás elől menekült a fidesz néven ismert maffiához.

mocser48 2018.12.06. 14:59:04

@maxval balcán bircaman:

Köztörvényes bűnöző. Elítélt bűnöző!
orbán meg ilyen fegyencekkel veszi magát körbe.
véletlenül nem vagy te is ilyen?

mocser48 2018.12.06. 15:00:14

@FCUK28:

A fidesz néven megismert bűnszervezet ügyeit próbálja felderíteni....

mocser48 2018.12.06. 15:05:31

@maxval balcán bircaman:

Neked van pofád Rajk Lászlót azzal vádolni, hogy egy korrupt szarházi bűnöző?
Te görény!
Húzzál a picsába, te szarházi patkány!

fideszes felszopóhoz méltó az, ahogy Rajk Lászlót megpróbálod besározni!!!!

hatodikx 2018.12.06. 15:08:06

@csakférfi: Ezt még én is olvastam, de nov.21. óta sikerült befejezni a fordításokat és eljuttatni a magyar kormánynak? Vagy szándékosan megfeledkeztek róla?

rallus 2018.12.06. 15:21:38

@mocser48: Nem az a baj, hogy szerinted @maxval balcán bircaman besározza Rajk Lászlót, hanem hogy az elvtársai felakasztották! Ráadásul nem azért, amiért kellett volna...

Attilajukkaja 2018.12.06. 15:25:28

Szép volt , Bernadett!

maxval balcán bircaman · http://bircahang.org 2018.12.06. 15:37:21

@mocser48:

A bíróság jogerősen elítélte Rajkot. Tehát aljas bűnőző.

mocser48 2018.12.06. 15:41:11

@maxval balcán bircaman:

Az áltelad hevesen felszopott macedón bránerhez csatlakozó személy egy korrupt, közpénzeket orbáni módon lenyúló elítélt, köztörvényes bűnöző. Egy maffiózó. Egy bűnszervezet vezetője.
Egy fegyenc, aki a börtön elől egy másik maffiózóhoz menekült.

De ez legalább tiszta képet ad rólatok..... Mik vagytok ti..... Ugyanolyan férgesek, mint az, akit bújtattok.

csakférfi 2018.12.06. 15:48:08

@röf:
Igen....vesszen orbàn....és a fidesz.
Nem szeretem a karakterét.....pilitikust jàtszik...màrmint SZB
Nem szeretem a jellemét.....karrierista nö....
Így jobb?
:)

csakférfi 2018.12.06. 15:57:42

@hatodikx:
Nem látunk bele a "lapokba" csak köpködjük egymást.
Kikérték......én kiadtam volna......az azeri baltást meg nem.
Dehát én csak egy férfi vagyok
:)

balcán maxval bircaman · http://bircahang.org 2018.12.06. 16:05:56

@mocser48:

Szóval jó, hogy Rajk nem menekült el, s végrehajtották ítéletét, melyet a független bíróság szabott ki rá? A rohadék bűnöző megkapta méltó büntetését!

mocser48 2018.12.06. 16:09:24

@balcán maxval bircaman:

Az általad hevesen felszopott macedón bránerhez csatlakozó személy egy korrupt, közpénzeket orbáni módon lenyúló elítélt, köztörvényes bűnöző. Egy maffiózó. Egy bűnszervezet vezetője.
Egy fegyenc, aki a börtön elől egy másik maffiózóhoz menekült.

ti, fideszes férgek meddig vagytok képesek még lesüllyedni?
Ki a következő féreg bűnöző, akit befogadtok magatok közé?
A következő egy pedofil pap lesz, azért, mert pont ugyanolyan "keresztény", amint amilyenek ti vagytok?
Szenny egy gerinctelen, gennyes banda vagytok ti. Ezzé váltál! Anyád is szemen köpne téged, ha még élne.

rallus 2018.12.06. 16:20:55

@mocser48: Könnyű nektek, hiszen bármikor elő tudtok kapni egy pufajkás, SZT-.tiszt, vagy elévült bűnügy miatt makulátlan miniszterelnököt! Orbán meg importra szorul....

mocser48 2018.12.06. 16:22:37

@rallus:

orbán köztörvényes bűnözőkkel veszi körbe magát. Olyanokkal, mint ő maga.

szepipiktor 2018.12.06. 16:23:53

OK, de miért kellett ehhez egy hét?
A gondolkodó többség azonnal tudta: hazudik a vezér.
Része a keleti fordulatnak.

csakférfi 2018.12.06. 16:29:14

@mocser48:
"Szenny egy gerinctelen, gennyes banda vagytok ti. Ezzé váltál! Anyád is szemen köpne téged, ha még élne."

Baszki......eddig én nem mertem elmenni a "birca" kapcsán a "rabszolgatörvény" vitájában.
Persze rühellem a tervet...mivel 3 müszak miatt érintett vagyok...meg kósát is.
FideSS retorika ez
Nem politika.

csakférfi 2018.12.06. 16:32:16

@szepipiktor:
Or-bán király kifogta a szelet a "migráció" vitorlájából.
Mostmár mindent megtehet büntetlenül.
Erre már sajna a "gondolkodo keveseknek" vajmi kevés hatása van.
Sorry!

rallus 2018.12.06. 16:44:13

@csakférfi: Amennyiben a "gondolkodo kevesek" alatt magadat és eszmetársaidat érted, csak hálát adhatunk az Úrnak!

Brix 2018.12.06. 16:44:50

Biztos hogy politikusbűnöző Gruevszki? Mert ahogy èn utánolvastam az ügyènek, meglehetősen gyenge lábakon áll a vád..Tipikusan koncepciós eljárás szaga van az egèsznèk..Egy volt miniszterenököt amúgy semm illik bebörtönözni, mert olyan politikai indulatokat kreálhatnak vele, ami vères utcai erőszakba torkolhat...Ha egyszer Orbánt le fogja a magyar társadalom váltani, ő sem fog börtönbe kerülni- mèg ha rengeteg korrupció- gyanús ügy köthető kormányzásához..( ahogy Gyurcsányhoz is...) Orbánt meg lehet èrteni: megvèdte barátját, egyúttal megmutatta mindenkinek , hogy azt csinál amit akar...Az egèsz egy kommunikaciós aktus: Orbánnak nem parancsol senki, Magyarország- kis, akarnok törpekènt- "dirigál " Európában...A geopolitikai èrdekzónák határan,c Putyinnal a háta mögött egyensúlyoz Orbán...

Ma Baker 2018.12.06. 16:54:17

Hasogasd csak a szőrszálat Bernike, addig sem okozol nagyobb kárt, vagy kínálsz szimpatikus alternatívát az ellenzéki szavazóknak!
De legalább Gyuribácsi örülni fog, hogy hű kutyaként utánamentél ennek a számára fontos ügynek is.
Csak így tovább!

Attilajukkaja 2018.12.06. 16:54:37

@Brix:
"Tipikusan koncepciós eljárás szaga van az egèsznèk."
Mégpedig?

".Egy volt miniszterenököt amúgy semm illik bebörtönözni, mert olyan politikai indulatokat kreálhatnak vele, ami vères utcai erőszakba torkolhat..."
Pedig napjainkban is megesik. Aki most eszembe jut az a brazil ex-miniszterelnök.

Attilajukkaja 2018.12.06. 17:01:08

@Ma Baker:
"Hasogasd csak a szőrszálat Bernike"
Az a baj, hogy van mit hasogatni. Túl sok ügyben, sajnos.

csakférfi 2018.12.06. 17:04:14

@Attilajukkaja:
Gondoltad volna ezelőtt 10 évvel hogy ilyen "sötét" időket hoz 3.orbán?

Attilajukkaja 2018.12.06. 17:04:30

@csakférfi:
"Nem szeretem a karakterét.....pilitikust jàtszik...màrmint SZB
Nem szeretem a jellemét.....karrierista nö...."
Jogodban áll szeretni vagy nem szeretni SzB-t, de miért baj az, ha egy politikus karrierista? És szerinted ki a valódi politikus, és ki az, aki csak eljátssza?

csakférfi 2018.12.06. 17:09:31

@Attilajukkaja:
A "politkus" békét teremt a "jobb-bal oldal" között.
Védi a szegényeket a multiktól.
Kb.
Nem kritizál és nem keres ellenséget.
Kb. ......
:)

Hamihami 2018.12.06. 17:11:29

@Ma Baker: Dzsordzsi bacsinak kell mondani, te tudatlan! Nem hallottad kosa potentat nyilatkozatait? Jobban figyelj maskor!

Brix 2018.12.06. 17:17:12

@Attilajukkaja: 6 vádpontból minimum 3 tipikus politikai vad: hivatali visszaèlès, tiltott pártfinanszírozas, választási csalas. Ezeket a vádpontokat szinte minden volt vezető politikusra rá lehetne fogni, különösen a Balkánon...A második visszásság: politikai ellenfelei lehallgatták, törvènytelenül...A harmadik visszásság: amerikai " szakèrtők" segítettèk a vádakat megalapozni Gruevszki ellen...A vak is latja, hogy a Balkánon geopolitikai harc folyik, az USA ès Oroszország között, Gruevszki ezèrt volt " láb alatt"...Szerintem jól tette Orbán, hogy móresre tanította az új szocdem kormányt, akik már illegális migránsok ezreit engedtèk Európára, sumákban....

csakférfi 2018.12.06. 17:23:16

@Attilajukkaja:

"Mikor a harag elapad, emléke mégis megmarad. Csak a töretlen béke jó. Ezért a bölcs megesküszik, hogy sohasem vádaskodik. Az erényesek az esküt tartják, az erénytelenek sutba dobják. Az égi út-nak nincs sógora-komája, mindig a jámborokat szolgálja."
Lao Ce

Ez nem Széll Bernadett....sem Orbán....sem Gyurcsány...sem Vona.....Sem Macron....sem Trump...sem Putyin....sem....stb.
:)

csakférfi 2018.12.06. 17:46:00

@Brix:
"Nem szép az őszinte szó, nem őszinte a szép szó. Nem ékes-szavú a jó. Az ékes-szavú nem jó. A tudó nem beszél, a nem-tudó beszél. A bölcs nem gyűjt, mindent az emberekért tesz és néki is jut; mindent az embereknek ád és néki is jut. A természet út-ja segít, nem sarcol. A bölcs ember út-ja használ, nem harcol."

Ennyit az orbáni......"jól tette"-ről.
Offolok......van jobb dolgom mint "ókori észt osztani".
:)

Kis kiváncsi 2018.12.06. 19:03:10

@Borondot jol pakoljatok be lippsik: Orbán verziója? Ő azt mondta nem tud semmit.

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.06. 21:27:08

@tamarisk: "Mi a baj azzal, ha egy hivatalnok él a törvény adta döntési jogával?!"

Miylen döntési hjogra teccettél gondolni?

Mert
1. A menekültnek a kérelmet a törvényben leírt módon lehet benyújtani. Addig, amíg nincs benyújtva, senkinek nincs döntési jogköre, mert nincs semiylen eljárás, legalább is törvényesen. Ha meg kérelem nélkül döntöttek, akkor valaki a hivatali hatáskörét erősen túllépte, visszaélt hivatali helyzetével, beleavatkozott más jogkörébe tartozó ügybe. Ilyenekért az eccerű ügyintézőket akár be is csukathatja a bíróság. Persze előbb az ügyésszég gyorsan vádat szokott emelni.
2. Mióta menekült az, aki miniszterelnök volt, majd a börtönbe vonulásig otthon a saját hazjában élt, és a kutya sem bántotta? Ilyen üldözéses helyzetről sehol nem ír a menekültügyi eljárásról szóló törvény.

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.06. 21:39:56

@Konteó Béla: "Már régen mondom, hogy a saját fegyverével kell legyőzni a fidesz médiát. Csontokat kell dobálni, ahogyan ők teszik."

Száz százalékig igazad van. Már ott tartanak, hogy egy fideszes megyei lapban tegnap azt írták Tállai a nav elnök, majd ugyan ebben az írásban, hogy a nav elnökhelyettese. Már arra sincs emberük, hogy az ilyen elírásokat korrigálják? Egyáltalán elolvassák nyomtatás előtt miket írnak? Mert az bizony nagy szégyen egy fidesze lapra, hogy nem tudja, Tállai nertárs miniszterelnök-helyettes, és már május óta nem ő a nav vezetője.

Egyébként nem csontokkal, hanem tényekkel kell előállni. Van belőle bőven.

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.06. 21:49:04

@Brix: "A vak is latja, ..."

Igen, láthatja. A jogerős bírósági ítéletet, amely szerint börtönbe kéne menni. Tudod menni kéne, menni.;D
De nem megy, hanem elruccan kies hazánkba. Mert itten papírok nélkül menekültnek tekintve befogadják.
Arról meg nem érdemes vitatkozni, hogy egy politikust ki , mikor és miért állít bíróság elé, mert ez minden állam belügye. Ha a hazájában eltélik, és csak a börtönbe vonulás előtt lép olajra, ott bizony valami pöntyög. Kérdés nálunk ki pöntyög a kormányban? Mert állítólag - írta itt valaki - Orbán semmiről nem tud. De akkor ki tud a háta mögött ilyen ügyben intézkedni? He?

Egyéként meg a vak is láthatja, Orbánék Macedoniát biztonságos országgá nyilvánították, tehát kit is üldöznek egy biztonságos országban?

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.06. 21:52:21

@Attilajukkaja:

Nálunk fidesz oldalon még ott a baj, ha egy nő karrierista. Szerintük csak Orbán, Lázár, a nemzeti gázszerelő stb. lehet az, no meg a vak komondor. Egyáltalán miért is mer rajtuk kívül valaki karrierről álmodni?

John Brennan 2018.12.06. 22:20:54

@látjátok feleim szümtükkel: Pláne nagy a baj, ha a karrierizmushoz butaság, korlátoltság társul.
De Berni nem is karrierista, hanem veszekedős.

csakférfi 2018.12.06. 22:23:54

@John Brennan:
Tanulj....dolgozz....építs karriert...család...munka....elismerés....kapuzárási pánik.....öregkor....halál.
A "modern kor" íme.
:)

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.06. 22:38:13

@John Brennan:

Mi az, hogy veszekedős? Egy politikus nem veszekedős azért, mert a választók meghatalmazása alapján meg akar ismerni tényeket.

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.06. 22:41:56

@csakférfi:

A rómaiak idején is ez volt az életvonal azoknak, akik alkalamasnak gondolták magukat a politizálásra. Még nők is akadtak köztük. Sőt még Mária Magdolna is valami hasonló karriert futot be az új kutatási tények szerint.

Persze az soha nem volt törvénybe iktatva, hogy kinek mi a karrier.

csakférfi 2018.12.06. 22:42:18

@röf:
Őszinte?
Na ja......nekem meg nagyanyám Sanghajban táncosnő.
Amúgy.....senki sem "csak jó"...senki sem "csak rossz".
A fideSS a CSOK-kal jót tett a fiatalokkal.
Anno nekem ....20-25 évvel ezelőtt nem volt ilyen "lehetőségem".
Most 52 vagyok.
:)

csakférfi 2018.12.06. 22:49:39

@látjátok feleim szümtükkel:
Amúgy......"fasza" hogy egy korai magyar halotti beszédből vetted a nickedet.
Remek választás!
Ez jutott először eszedbe?
:)

TSandor Toth 2018.12.06. 22:50:09

Kedves Bernadett!Csak emlékeztetni szeretném arra, hogy az EP egyik legfőbb problémáját Macedóniával kapcsolatban az igazságszolgáltatás politikusok általi irányítását nevezte meg. Ugyan ebben az EP "megnyilvánulásban" szólítják fel a magyar miniszterelnököt arra, hogy Orbán Viktor (!!!! )adja ki a fent említett Gruevszkit a Macedón hatóságoknak. Az EP nyilatkozott egyet balra egyet jobbra.
Kedves Bernike! Önnek sikerült bebizonyítania Hogy NEM Lehet Más a Politika. Azt tessék nekem elmondani miért kell ellenzékből hazudozni? Annyira hülyének tetszik bennünket (még mindig ) nézni, hogy még a hazug ember legalapvetőbb óvatosságát sem tartja be, nevezetesen utána olvasni, hogy a saját/baráti sajtóban mi jelenik meg? Bernike! Ezzel az üggyel és ebből az egy emberből(aki természetesen bűnöző hiszen még Ön is tudja)nagyobb ügyet tetszett csinálni mint abból a néhány százezer csellengő ebadta kölykéből akik csak úgy papírok meg minden nélkül erre tévedtek.
Kedves Bernike! El kéne döntenie, hogy kinek a miniszterelnöke szeretne lenni? Nekünk magyaroknak vagy azoknak akiket a helyünkre képzelt.

csakférfi 2018.12.06. 22:55:14

@TSandor Toth:
Nem hallja!
Bárhogyan ordítasz is.......itten a blogon.
Meg sztem nem is érti.....így váladzolni sem fog.......nekünk "halandóknak".
:)

csakférfi 2018.12.06. 23:01:47

@csakférfi: l
"Bocs" .......válaszolni!
Hibák.....elütések....!
Kedv....remények....Lillák.....isten véletek!
Csokonai után szabadon,...ha jól emlékszem.
:)

John Brennan 2018.12.06. 23:20:34

@TSandor Toth: Bernadettire annyi hatással leszel, hogy hülyének fog tartani.

John Brennan 2018.12.06. 23:24:36

@John Brennan: Persze a mandineren is ott van eme írás, ott jobbak a kommentek.

tamarisk 2018.12.06. 23:57:42

@látjátok feleim szümtükkel:

A belügyminiszter egyedi belépési engedélyére, amit jogában áll adni bárkinek.
Azzal pedig eljutott a hivatlig, ahol kérelemmel élt...

Így irta széll bernika.

Tehát NEM történt jogsértés, ennyi.

Lehet persze visongatni, hörögni, de nem történt semmi amibe érdemben bele lehet kötni.
Ezt maga berniek nyomozta ki :-)

A kormánynak pedig joga volt és van POLITIKAI döntést hozni is.
Amit majd a választók számon kérnek , ha eljön az ideje pár év múlva.

bigmac 2018.12.07. 00:37:36

Azért valahol irigylem ezeket a macedónokat.
Tény, hogy akik elítélték, Gruvyt, azok se biztos, hogy jobbak.
De valahol el kell kezdeni...
És legalább valahol el akarják kezdeni...
Én szívesen megélném azt amikor Kishazánkban egy Csótány és egy Ártány közül legalább az egyik házi őrizetbe kúrja a másikat...mivel volna miért...ha már mindkettőt nem lehet, mert ugye az telhetetlenség lenne.
Nekem mindegy hogy melyik-melyiket, csak kezdődjön valami...

Sir Gombóc 2018.12.07. 01:19:44

@TSandor Toth: mi az hogy nekünk magyaroknak? Téged ki hatalmazott fel, hogy mások nevében nyilatkozz? Max a magad nevében. De ebből viszont adódik hogy téged nem hülyének néznek, hanem az vagy.

röf 2018.12.07. 09:33:07

@csakférfi:
Rólad írtam hogy "legalább őszinte" te pöcs, nem Orbánról.... :)

konrada 2018.12.07. 09:46:49

@bigmac:
...hát volt olyan kishazánkban, hogy politikusokat ítéltek el - olyan is köztük, amikor deklaráltan köztörvényes ügyért - meg akaszgattak is fel közülük, de nem vagyok benne biztos, hogy az olyan nagyon jó volt, hogy elkezdték. (Mondjuk az már igen, hogy akkor hagyták abba, amikor már mindenki mást elüldözték, és már saját magukat ritkították;)

...szóval nem feltétlen olyan jó, ha a politikai ellenfeleket börtönbe csukogatják.
(...azért valami oka biztosan van, hogy a legnagyobb ellenzéki párt vezetőjét egy EU-NATO tagország fogadja be, és nincs igazán komoly tiltakozás az EU-NATO országok részéről. Elég nagy esélye annak, hogy a mostani kormányzat megbukik, és jobb az nekik, ha az esetlegesen visszatérő vezető onnan jön, nem pedig valamely olyan országból, mely ellenérdekelt abban, hogy Észak-Macedónia közelében maradjon az eu-s szövetségnek.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.07. 10:01:16

@Brix: és mi van a másik három vádponttal? Hogyan dönthet egy idegen kormány úgy, hogy egy adott ország bírósági ügye politikai per? Ez nem beavatkozás egy ország belügyeibe?
Ha a hivatali sikkasztás politikai ügy, akkor a baltás gyilkost sem lett volna szabad kiadni Azerbajdzsánnak...

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.07. 10:02:03

@röf: tehát szerinted Orbán nem őszinte. Akkor? Hazug?

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.07. 10:04:34

@tamarisk: Pintér azt mondja, nem adott ki engedélyt. Szerinted Pintér hazudik? Bátor vagy!

TheSaurus 2018.12.07. 10:13:39

Kedves Bernadett!
Fölösleges nyomozgatni. Ha kormányoldalról valaki mond valamit (bármit, akármit), elég így reagálni: "A kormány, szokása szerint, hazudott."

kiskutyauto 2018.12.07. 10:29:39

Detti drága! Ügyes vagy okos vagy (bocsánat idősebb jogán hogy tegezlek, de te tudom hogy vagy olyan felvilágosult és rugalmas, hogy ez természetes számodra), energikus, szorgos, fáradhatatlan, már-már fanatikus, ahogy próbálod az állammaffiát lefülelni. Egyetlen egy hiányosság van (illetve van még egy kevésbé fontos is), az pedig a ravaszság... Sajnos nem vagy elég rafinált; ami elengedhetetlen volna minden hájjal megkent hazaáruló nemzetellenes bűnöző tolvaj csaló rabló gyilkos maffia ellen!!!!! Érted?
Túl becsületes, túl jólelkű ember vagy, ezért nem jelentesz számukra veszélyt, ezért tudnak kiröhögni, legyinteni rád, lerázni... (nem utolsósorban mert despota, soviniszta idiótákból áll az egész orbáni söpredék) pedig még csak azt sem lehet mondani, hogy ne lennél kitartó, rátarti, ha kell a törvényesség keretein belül erőszakos is. DE EZ MÁR NEM ELÉG!!! Ide már nem. Az országban a helyzet, egyre inkább 1930 körüli németországi korszakra emlékeztet... mondhatni akarva-akaratlan Hitlert másolja ez a liliputi parazita patkány; és pont ugyanez a baj Ákossal is, Karácsony Gergővel is és a többiekkel, akik ezt a békés szélmalomharcot folytatják. Hitler is, amikor stabilizálta magát, hiába volt ellene a német nép 75%-a, már nem tudtak csinálni semmit, aki tehette menekült... Itt is ez lesz, azaz pardon, már ez van, már benne vagyunk... Ide egy kemény ember kell, aki odalép a belügyminiszterhez, egy csapattal a háta mögött, felteszi ezt a kérdést neki, majd amikor adja a szokásos sunyi patkány hazaáruló hazug válaszát, máris közrefogni, bilincs elő, megbilincselni, és hangosbeszélővel üvölteni, hogy most jogos őrizetbevétel zajlik, fegyvertelenül, a nép nevében; aki ellenáll, az kollaborál hazaárulásban és életfogytig börtönre számíthat (a tekes izomagyak ezt csak felfogják, senki nem fog merni mártírt csinálni, hogy lelő valakit, mert akkor aztán utcán lesznek milliók egy órán belül!!!), sorolni a helyes és igaz vádakat és gyanúkat ellene, és mindezt internet élő adásban közvetíteni világszerte! A népfelség jogán, az igazság jogán őrizetbe vesszük az egyik hazaárulót! És mindaddig fogva tartani, amíg meg nem bukik a kormányt. És ezt meg kell próbálni minden egyes orbáni patkánnyal... egyikkel csak sikerül- Nyilván ez nem a te feladatod, mert a láncot meg kell tudni tartani a tekesek ellen.... egyébként ezt az egészet a parlamentben is meg lehetne szervezni, azért az ellenzékiek sincsenek ott kevesen... a lényeg hogy folyamatosan közvetítve legyen több csatornán, lássa az egész világ az akciót..!!!!

Attilajukkaja 2018.12.07. 10:31:41

@csakférfi:
"Gondoltad volna ezelőtt 10 évvel hogy ilyen "sötét" időket hoz 3.orbán?"
Nem, dehogy, SOHA! Na jó, a soha inkább a Nagy Imre temetésén felszólaló Orbánra vonatkozik, mert utána már kezdte kivillantani a foga fehérjét. Már látszott, hogy ő sem egy tisztakezű játékos. De hogy a cezaromániája és a nepotizmusa idáig fog fajulni, azt még 10 éve sem gondoltam volna.
Lehet, hogy neked a mostani időszak csak "sötét", de számomra valóban nagyon sötét időket vetít előre.
Attól félek, a magyar kormány már megint nem tudja, hol a helye a világban - mint ahogy már annyiszor a történelem folyamán - és ez újabb katasztrófába fog torkolni mindannyiunk számára.

@TheSaurus:
" Ha kormányoldalról valaki mond valamit (bármit, akármit), elég így reagálni: "A kormány, szokása szerint, hazudott."
Ez így van, de mennyivel elegánsabb, ha valaki nem csak a vakvilágba beszél, hanem bizonyítékokat is szerez rá. És csak akkor nyitja ki a száját. :o)

Attilajukkaja 2018.12.07. 10:37:06

@látjátok feleim szümtükkel:
"Szerintük csak Orbán, Lázár, a nemzeti gázszerelő stb. lehet az, no meg a vak komondor. Egyáltalán miért is mer rajtuk kívül valaki karrierről álmodni?"
Én is hasonlóan látom, ... és ez aggasztó. A karrierista szó miért csak a nők esetében számít szitokszónak? Egyáltalán, miért számít bárki esetében szitokszónak?

TheSaurus 2018.12.07. 11:10:36

@Attilajukkaja: Elegánsabb, és pont ez a baj. A zemberek nagy része nem vevő az eleganciára.
Meg aztán, ha előállunk a bizonyítékokkal, akkor azokat egy másik hazugsággal kikerülik, vagy Soros.
Esetleg: "Egy reménytelen helyzetben lévő törpepárt szánalmas kísérlete."
Egyszerű hívószavak kellenek az ellenzéknek is, nem olyan elegáns körmondatok, amit két diplomával lehet csak végigkövetni.
Hazudik. Miért hazudik? Megint hazudott. Az emberek képébe hazudik. Száz forintért eltörölné a nyugdíjakat. stb. í,)

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.07. 11:25:24

@tamarisk:

Tudjuk, joga volt kiadni a baltás gyilkost is. Meg jog volt kijelenteni, hogy nem adott ki engedélyt senkinek. No mivan? Netán Pintér nertársnak is kezd tele lenni a hócipője?
Azért a Szél képviselő asszony azt is írta, hogy " Gruevszkivel kapcsolatban pedig megyek tovább, Pintér úr ne dőljön még hátra."

csakférfi 2018.12.07. 11:30:08

@Attilajukkaja:
Emlékszem a '89-es eseményekre.
Láttam a tv-ben akkor.
23 voltam . Most meg?

"gazdagok kifosztják a népet

21Jaj azoknak, akik álnokságot és gaztetteket terveznek fekhelyükön, és kora reggel végrehajtják, mert van hozzá hatalmuk! 2Megkívánják a mezőket, és elorozzák, a házakat is elveszik, kihasználják az embert és házát, őt magát és birtokát.
...
"5Ezt mondja az ÚR azokról a prófétákról, akik félrevezetik népemet, akik békességet hirdetnek, ha van harapnivalójuk, de hadat indítanak az ellen, aki nem ad nekik enni: 6Olyan éjszaka száll rátok, amelyben nem lesz látomás, és olyan sötétség, amelyben nem lesz jövendölés. Leáldozik a próféták napja, nappal is sötétség borul majd rájuk. 7Szégyent vallanak a látnokok, pironkodnak a jósok, eltakarják arcukat mindnyájan, mert nem kapnak választ Istentől.
...
2Kivesztek az országból a hívek, nincs becsületes ember. Alattomban mindnyájan vért ontanak, hálóval vadásznak egymásra. 3Jól használják kezüket a rosszra: a vezető ember követelőzik, a bíró fizetségre vár, a főrangú ember kimondja, mit kíván, és csak csűrik-csavarják az ügyeket.
...
"5Ne higgyetek a barátnak, ne bízzatok a jó ismerősben, még asszonyod előtt is, akit magadhoz ölelsz, vigyázz, hogy mit mondasz! 6Mert a fiú gyalázatosan bánik apjával, a lány anyja ellen támad, a meny az anyósa ellen, az embernek saját háza népe is az ellensége.

Mikeás próféta

Hány ezer éve is megy ez?

"Az őrültség az amikor ujra és ujra ugyanazt teszik és várják hogy az eredmény más legyen"
Einstein

Lépek.....minden jót Neked.....meg a többi kommentelőnek....posztolónak!
Öreg vagyok én már......ehhez
:) :)

Attilajukkaja 2018.12.07. 11:36:08

@TheSaurus:
"Egyszerű hívószavak kellenek az ellenzéknek is, nem olyan elegáns körmondatok, amit két diplomával lehet csak végigkövetni."
Botkának volt az az egyszerűen megérthető szlógene, hogy "Fizessenek a gazdagok", az emberek mégsem akarták érteni. :o)
Amúgy nem tudom, miért ne lehetne értelmesen vagy elegánsan, tényekkel alátámasztva elmagyarázni az embereknek, hogy mik a gondok a kormánnyal. Miért kellene mindenkit Németh Sziszi vagy Kósa Lala színvonalán kezelni? Miért kellene az embereket rászoktatni arra, hogy bunkó módon kezelik őket? Aki nem érti, amit Szél Bernadett elmond, az nem is akarja érteni.

csakférfi 2018.12.07. 11:44:37

@Attilajukkaja:

"1977-ben született Pécsett. A zalaegerszegi Zrínyi Miklós Gimnáziumba járt, majd 2000-ben a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen végzett közgazdászként (Nemzetközi Kapcsolatok szak, Európa főszakirány, Környezeti menedzsment mellékszakirány).[3] Ugyanitt szerezte meg 2011-ben doktori címét.[4]

2000-2002 között a Phillip Morris vállalati kapcsolatok osztályán dolgozott, 2002. március-június között a Menedék – Migránsokat Segítő Egyesület emberi jogi szervezetnek a programvezetője.[5]

2002 szeptemberétől három éven át a Magyar Tudományos Akadémia Támogatott Kutatóhelyek Irodájánál volt fiatal kutató, majd 2006-tól a Központi Statisztikai Hivatal statisztikusa, EU-referense lett.[3]

Kutatási területei a családszociológia, családpolitika és az állami kapacitás. Több kutatócsoport tagja, hazai és nemzetközi projektekben vesz részt.[6] Angol és német nyelven felsőfokú nyelvismerettel bír.[3] 2002 óta férjével és két kislányával Budakeszin él"

Szél Bernadett wiki

Most bunkó leszek!

"Minél többet tudsz, annál kevesebbet értesz.
Lao Ce

Lehet hogy ismeri az angol...német...magyar nyelvet!
De az emberét nem.
:)
Na cső....mostmár tényleg!

Attilajukkaja 2018.12.07. 12:09:48

@csakférfi:
"Lehet hogy ismeri az angol...német...magyar nyelvet!
De az emberét nem."
Miért nem? Mert Orbán folyton belefojtja a szót? Mert nem azzal kezdi, hogy "Helló, röfi'? Szerinted az ismeri az emberi nyelvet, aki folyamatosan hazugságokat röfög bele a választói képébe és egy értelmes kérdésre csak annyit tud válaszolni, hogy "Szép Karácsonyt"? Az érti az emberek nyelvét, aki bunkóként kezeli őket? Az ilyen "emberi nyelvből" én köszönöm nem kérek!

""Az őrültség az amikor ujra és ujra ugyanazt teszik és várják hogy az eredmény más legyen"
Einstein"
Pontosan! Márpedig a történelem folyton ismétli önmagát, az emberek pedig SOHA nem tanulnak belőle. Sajnos Orbán sem. :o(

TheSaurus 2018.12.07. 12:29:09

@Attilajukkaja: Igazad van, de...
Az emberek meg akarják érteni a dolgokat, de egyre kevésbé képesek rá (tisztelet a kivételnek). Ezért kellene egyszerűen (ami nem =bunkó) kommunikálni velük. Aztán ha megértették az alapszavakat (és alkalmazták a gyakorlatban), akkor lehet tovább haladni. velük.
Pillanatnyilag az van, hogy "Orbán jó, Soros rossz." "Fidesz jó, migráncs rossz" Moszkva jó, Brüsszel rossz."
És ez megy 7/24-ben végtelen pénzből. Ezt nehéz elegánsan megállítani. Főleg annak, akihez más el se jut.

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.07. 12:48:57

@csakférfi: "Hány ezer éve is megy ez?"

Mióta első ősünk lemászott a fáról, illetve az óta, hogy az úr megmutatta a paradicsom kijárati ajtaját, és felszólította az embert, hogy kívülről csukja be.

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.07. 12:51:36

@Attilajukkaja: " Márpedig a történelem folyton ismétli önmagát, az emberek pedig SOHA nem tanulnak belőle."

Nem a történelem, hanem az ember ismétli önmagát, ha nem is személyesen, de fajtájában igen. A történelem mindig az ember után jön, aki előbb cselekszik, és abból lesz utób a történelem.

Attilajukkaja 2018.12.07. 12:54:27

@TheSaurus:
"Ezért kellene egyszerűen (ami nem =bunkó) kommunikálni velük. Aztán ha megértették az alapszavakat (és alkalmazták a gyakorlatban), akkor lehet tovább haladni. "
Ez igaz, de kommunikációs csatornákra lenne szükség. Márpedig Orbán - nagyon rafináltan - éppen ezeket zárta, zárja le folyamatosan. Pontosabban sajátítja ki. Baloldali sajtódominanciáról beszél, pedig a vak is látja, hogy éppen az ellenkezője az igaz. Az egyetlen kivétel talán az internet. Oda jutottunk, hogy Lezsák már a szót sem adja meg egy vitán az ellenzéki képviselőknek. Nem mintha ez sokat számítana, de fontos szimbolikus jelentősége van.

"Ezt nehéz elegánsan megállítani. Főleg annak, akihez más el se jut."
Nehéz vagy nem nehéz, nem kellene, hogy odáig fajuljanak a dolgok, hogy Budapestet is lángba borítsák, mint mostanság Párizst. Ha az érvelés, a tények feltárása, az értelmes beszéd számít neked eleganciának, akkor lehet, hogy ez ma már tényleg kevés. Itt már be kell durvulni, persze csak ésszel. :o)

Attilajukkaja 2018.12.07. 12:56:52

@látjátok feleim szümtükkel:
"Nem a történelem, hanem az ember ismétli önmagát, ha nem is személyesen, de fajtájában igen."
Mi a különbség?

"A történelem mindig az ember után jön, aki előbb cselekszik, és abból lesz utób a történelem."
Vagyis semmi. De ez csak lovaglás a szavakon, mert lényegében ugyanazt mondjuk. :o)

TheSaurus 2018.12.07. 13:07:17

@Attilajukkaja: "Ha az érvelés, a tények feltárása, az értelmes beszéd számít neked eleganciának, "
Részben. Lehet egyszerűen érvelni, meg lehet bonyolultan, csak minek. Arra rálegyintenek hatmillióan, hogy "jogászkodás". Aztán nem is mennek szavazni, mert minek. Kétmillió meg elereszti a füle mellett, és elmegy szavazni. Tudjukkire. Izé, tudjuk, kire.
És mert manapság bármi lehet "törvényes" vagy "törvényellenes", esély sincs a tömegeket megszólítani.

Attilajukkaja 2018.12.07. 13:15:26

@TheSaurus:
"mert manapság bármi lehet "törvényes" vagy "törvényellenes", esély sincs a tömegeket megszólítani."
Tehát csakis a populizmusnak áll a zászló, abból is csak a legprimitívebbnek? Ez lenne a kiút?

Attilajukkaja 2018.12.07. 13:18:49

Kedves Szél Bernadett!
Maga egyáltalán olvassa ezeket a hozzászólásokat vagy mi, a kommentelők, csak úgy jól elvagyunk egymás között? :o)

morph on deer 2018.12.07. 13:26:21

@csakférfi:
“Lehet hogy ismeri az angol...német...magyar nyelvet!
De az emberét nem.”

Ez gyönyörűen hangzik, csak egy baj van: te az “emberek” nyelvére hvatkozol, holott igazából a megvezetett fidesz-zombik nyelvezete és gondolkodásmódja az, amit SzB nem akar követni.

És nem azért, mert nem tudna mondjuk Németh Szilárdul, - de akkor mi lenne a különbség köztük? A fél mázsa pacaltól és zsírszalonnától eltekintve, persze...
Az értelmesebb fideszesek tudják is, hogy nem igazán illik a világképükbe. Nem véletlen, hogy mindent elkövettek azért, hogy ne maradjon kezében az elempé vezetése, és hogy teljesen NER-kompatibilissá váljon a párt.
Ahogy elnézem, most Demeter Mária a soros, aki kilóg a sorból, mert valamiért még mindig elempésnek hiszi magát...

Ami igazán szomorú az, hogy már te is a fideszes nyelvezetet tartod kívánatosnak és elfogadhatónak, mintha soha nem beszéltünk volna magyarul...

Attilajukkaja 2018.12.07. 13:33:46

@morph on deer:
"És nem azért, mert nem tudna mondjuk Németh Szilárdul, - de akkor mi lenne a különbség köztük? A fél mázsa pacaltól és zsírszalonnától eltekintve"
Így van!
De szerintem nem is lenne képes némethszilárd vagy kósalala kommunikációra, SzB-nek valószínűleg volt gyerekszobája.

" Demeter Mária a soros"
Demeter Márta. :o)

DR. Smit Pal 2018.12.07. 14:24:07

@V. Vendetta: " Azért nem irigylem a csuti testi és szellemi törpét, folyamatosan attól rettegni, hogy mi lesz ha megbukik?"

Meg jo, hogy az ellenzeknek nem kell ilyentol rettegnie, mert nem fog a hatalom kozelebe jutni a kovetkezo evtizedekben az biztos.

Attilajukkaja 2018.12.07. 14:28:28

@DR. Smit Pal:
"nem fog a hatalom kozelebe jutni a kovetkezo evtizedekben az biztos"
Erre ne vegyél mérget! :o))))

TheSaurus 2018.12.07. 14:45:32

@Attilajukkaja: Háthogyismondjam....
Amikor Hitler elkezdett arcoskodni, egy idő után rájött az "ellenzék" (a szövetségesek), hogy hiába ítélik el éles szavakkal, hosszú vezércikkekben. Ugyanazokkal az eszközökkel válaszoltak neki, ebből értett, ha szabad így fogalmaznom.
Aztán miután már nem rontotta a levegőt, el lehetett kezdeni építkezni a romokon. Szó szerint is, meg képletesen is. A németeknek speciel sikerült.

morph on deer 2018.12.07. 14:47:44

@Attilajukkaja:
“Tehát csakis a populizmusnak áll a zászló, abból is csak a legprimitívebbnek?”

Igen!
Ha nem hiszed, hallgass meg egy random orbán beszédet, lényegében bármelyiket, fogod látni.
Ha netán ugyancsak érzékeny a gyomrod és a hányinger kerülget, mint engem, akkor inkább olvasd, mint ahogy én is szoktam.
Úgy sem könnyű, viszont világosa(bba)n látszik, hogy milyen hihetetlenül primitív szöveggel, milyen dohos stíluselemekkel és milyen fellengzős, de tartalmatlan lózungokkal hülyít! A népieschen anekdotikus betéteket már nem is említve...
Ehhez még azt érdemes megjegyezni, hogy a rajongók bármelyikét is megkérdeznéd akár csak percekkel is a beszéd meghallgatása után, hogy mégis, miről volt szó, mit is hallottak az imént tíz az egyhez, hogy nem tudnák megmondani.
Neki ugyanis csak az számít, hogy a viktort hallják óbégatni a szokásos jelszavakat és hívószavakat, és ha minden megfelelő mennyiségben elhangzott, akkor az már teljesen érdektelen, hogy a mondatoknak egészében véve nincs semmi értelme.
Nem is kell, hogy legyen, hiszen migráns, Soros meg Brüsszel, és egyébként is Sorosmigrásbrüsszel...

Ennél sötétebb populista hülyítést hol találsz?

LMP Leszópjuk a Migránsokat Párt 2018.12.07. 16:13:25

"2002. március-június között a Menedék – Migránsokat Segítő Egyesület emberi jogi szervezetnek a programvezetője."

Tipikus kulfoldrol penzelt Sorosberenc, akinek az egyetlen eselye a hatalomra jutashoz, az illegalis bevandorlas, Europa iszlamizacioja, a radikalis lakosag csere, mert a magyarok SOHA a budos eletbe nem fognak rajuk szavazni. Eleg volt a 40 evnyi kommunista diktaturabol, es az utanna jovo 20 evnyi liberalis diktaturabol.

Attilajukkaja 2018.12.07. 16:17:37

@TheSaurus:
" Ugyanazokkal az eszközökkel válaszoltak neki, ebből értett, ha szabad így fogalmaznom."
Tényleg értett belőle? (A kérdés csak költői.)

"Aztán miután már nem rontotta a levegőt, el lehetett kezdeni építkezni a romokon."
Akkor nincs más tennivalónk, csak kivárni a romokat? Nehogy má'!

@morph on deer:
"Ennél sötétebb populista hülyítést hol találsz?"
Pontosan tudom, miről beszélsz!!!
Nekem amúgy a populizmussal nincs komolyabb bajom, csak azzal, amikor visszaélnek vele. Szerinted tényleg a hülyítésé és az autokráciájé a jövő, és ez egy visszafordíthatatlan folyamat? A nemzetközi és a hazai tapasztalatok sajnos ezt mutatják. Ilyenkor nagyon magatehetetlennek érzem magam. :o(

megamedve 2018.12.07. 16:59:46

@moloy:
Aki a fideszre szavaz az:
- megvezetett, egyébként ártatlan ember
- nemzeti barom, meggyőződésből (egy részük náci is, )
és/vagy
- nemzeti barom, butaságból (általában primitív , és tahó is)
- tolvaj-hazug-csaló-bűnöző, és/vagy politikus (ezek az emberek szeretik a fidesz által generált világot)

Kb.

LIPSI MENTES ÖVEZET 2018.12.07. 17:26:10

@megamedve: Na meg azok, akik az iszlam fanatista baloldalal szemben, nem akarnak iszlam orszagban elni, es nem akarjak talcan atnyujtani az orszagot altalatok imadott araboknak.

Attilajukkaja 2018.12.07. 17:43:05

@LIPSI MENTES ÖVEZET:
"azok, akik az iszlam fanatista baloldalal szemben, nem akarnak iszlam orszagban elni"
Milyen iszlám államban? Te ne akarnál Orbán török vagy azeri haverjainál élni? Valami bajod van velük?

Hungarian Geographic · https://www.facebook.com/hungarian.geographic 2018.12.07. 20:13:17

Azért egy fehérgalléros bűnöző még nem csinál tavaszt.
Viszont milliónyi menekültnek álcázott bűnöző igen. Na jó talán. Áhhh. Úgysem érdekel senkit!

John Brennan 2018.12.07. 22:10:17

@megamedve:
Én megvezetett, tahó, náci, bűnöző, stb. vagyok.
Oké. Akkor ezt megbeszéltük.

megamedve 2018.12.08. 07:24:01

@Hungarian Geographic:
Senki nem mondta azt, hogy a főgeci mindent rosszul csinál. Menekült-bevándorló ügyben speciel 80%-ban igaza van. A csürhét valóban nem kell beengedni. De a gruevszkiket se kellene, a letelepedési kötvényről meg ne is beszéljük.

Aki az életét féltve menekül azt azért nem kellene szakadékba lökni. Az viszont más dolog, hogy teljes integrálódást követelnék meg tőle, családostól. Ha nem tetszik, maradna a tábor (a társadalomtól elszigetelve), ahol megszervezném, hogy ledolgozza a saját költségeit (vagy legalábbis egy részét). Majd ha stabilizálódna a helyzet, mehetne vissza.
Aki megélhetési céllal jön, azt először jól megszűrném, hogy rendelkezik-e azokkal a képességekkel, ami miatt szükségünk lehet rá, és tőle is teljes integrálódást követelnék meg. Ha birkapásztor 30-as IQ-val, nem engedném be, ha néhány év alatt nem tanulná meg a nyelvet (családostól), vagy gond lenne vele, azonnal kivágnám.
Stb,stb. Ez csak hirtelen jött, de kb. ez lenne a vezérfonal...

moloy 2018.12.08. 14:09:51

@megamedve:
Én megvezetett, tahó, náci, bűnöző, stb. vagyok.
Oké. Akkor ezt megbeszéltük.

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.08. 17:36:48

@Attilajukkaja:

Ja, akkor is, ha azt mondom, hog nem mindegy, hogy csapra szarunk, vagy szarra csapunk?

A történelem sosem ismétli önmagát. Az ember is csak próbálja, de valahogy sosem sikerül az ismétlés, csak gyenge utánzat alakul. Egyébként már a régi bölcsek megmondták, hoy kétszer nem lehet ugyan abba a folyóba gázolni.

Attilajukkaja 2018.12.08. 17:59:33

@látjátok feleim szümtükkel:
"akkor is, ha azt mondom, hog nem mindegy, hogy csapra szarunk, vagy szarra csapunk?"
Ne haragudj, de a lényeg szempontjából szerintem a semmin vitatkozunk. :o)

"A történelem sosem ismétli önmagát. "
Győztél!!!!!! A "történelem ismétli önmagát" egy mondás, egy szófordulat. Nem kell mögé többet gondolni, mint amit az ember mondani akar vele.

megamedve 2018.12.08. 19:44:33

@moloy: háááát, bocs, de épeszű, gondolkodni képes ember ezeken kívül nem nagyon szavazhat a fideszre.... (esetleg, ha mazochista, talán....)